zondag 14 mei 2017

De prins en de kikker

"De prinses kneep haar ogen stijf dicht en gaf de kikker heel snel een klein kusje. Maar oh wonder, toen zij haar ogen weer opende, stond daar in plaats van die lelijke kikker een echte prins."

De prins in dit verhaal is natuurlijk mijn Cyrille. Hij poseert fier met zijn 'nieuwe' trui. Nieuw is hier heel relatief want de trui werd 1,5 jaar geleden gemaakt en veelvuldig gedragen door grote broer. De trui dateert dus uit het pre-blog-tijdperk. Hoog tijd om daar verandering in te brengen!

Cyrille poseerde overenthousiast waardoor de bruikbare foto's op één hand te tellen zijn. Om de één of andere reden is het altijd grote broer die voor de lens staat omdat ik meer voor hem naai. "Dan hebben er twee kids genot van de stuks." Als ik zie hoe fier de jongste middelste (ik kan het maar niet gewoon worden) is, dan ga ik daar dringend verandering in brengen.


Over de trui valt er niet veel te zeggen. Deze sweater was één van de eerste stuks die ik naaide. Als ik  het stuk kritisch bekijk, dan zou ik toch een aantal zaken anders en netter aanpakken nu.

De trui zag de binnenkant van de kast amper. Beide broers doopten deze trui tot favoriet. Op de handleiding van de strijkapplicatie garanderen ze een mooie kleur tot 200 wasbeurten. Deze trui werd al dubbel zoveel gewassen en de kikker blijft nog steeds knalgroen.

En mijn kleine prins? Met zulke mooie blauwe ogen zal hij later veel prinsesjes kussen ...


Patroon: Leather sweater - La Maison Victor
Stof: grijze sweater - De Stoffenkamer
Applicatie: Van Ikke - Veritas

1 opmerking:

  1. Ja het ziet er toch een super trui uit dus... weet niet wat netter kan ;-). En heerlijk als een kledingsstuk zo veel gedragen kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen