woensdag 22 maart 2017

RAWR = I love you in dinosaur!

Hij heeft er lang naar uitgekeken, maar vandaag was het dan eindelijk zover! Matisse werd 4 jaar! Vier jaar al? Wat vliegt de tijd ... 



Zoals elk jaar mag de jarige zelf een thema kiezen. Vleermuizen, superhelden, draken ... alles werd wel eens vernoemd, maar er gaat niets boven dinosaurussen en dus kreeg de jarige een heus dinofeestontbijt.

We moesten wel snel zijn of de dino's aten alles op!

Geen feest zonder outfit! Matisse droeg een training met stoere dino's. Ik vond de stof op het Stoffenspektakel in Gent. Geen geklede blazer of hemdje dit jaar. Matisse kreeg een sportief ensemble, ideaal om in de paasvakantie voor de eerste keer op kamp te gaan.


Als bovenstuk maakte ik voor het eerst een polo. Het is de Billie van zonen 09, gecombineerd met de gratis te downloaden tuto om er een polo van te maken. Alles wordt er superduidelijk uitgelegd, maar het blijft een preciezie werkje, dat wel. Voor een eerste poging ben ik best tevreden, al zijn er altijd enkele puntjes ter verbetering. 

Voor de trainingsbroek koos ik de mini hudson pants. De broek maak in intussen met mijn ogen dicht. Voor de zakjes gebruikte ik nog een restje t-shirtstof, zodat beide stuks een leuk ensemble vormen.



Met een restje katoen maakte ik nog een verjaardagskroon. Voor de vierde keer op rij volgende ik deze instructie. Succes gegarandeerd!



Broek
Patroon: Mini Hudson Pants - True Biais
Stof: zomersweat - Stoffenspektakel

Polo
Patroon: Billie (maat 110) - zonen 09
Stof: zomersweat - Stoffenspektakel 

2 opmerkingen: