maandag 2 januari 2017

Pink Emma!


Bij het doorbladeren van de La Maison Victor valt mijn oog altijd op schattige en zwierige jurkjes. Bij een (voorlopig 😉) gebrek aan meisjes in huis, moet ik die leuke patroontjes altijd aan de kant schuiven. De Black Friday-actie was een buitenkans om goedkoper enkele leuke stofjes op de kop te tikken. Zo ook deze flashy roze tricot. Ik zag onmiddellijk nichtje Emma in deze ubergirly stof.




Uit al die leuke patronen een modelletje kiezen viel niet mee. Na lang twijfelen bleven er nog twee jurkjes in de running. Emma koos uiteindelijk zelf de Sienna jurk. Meisjes van 8 jaar weten duidelijk zeer goed wat ze willen (en waar ze goed mee staan)!





De strik achteraan zorgt voor het nodige 'prinsessengehalte'. Het los model voor voldoende comfort: een perfecte mix dus.




De halsboord werd afgewerkt met een gespikkeld roze biaislint. De mouwen doorstikte ik helemaal. Om het geheel extra op te fleuren, voorzag ik een toffe applicatie.


Patroon: Sienna jurk (La Maison Victor - 01/2016)
Stof: Madeline De Stoffenmadam
Applicatie: Veritas

1 opmerking: