zondag 15 januari 2017

Dino-sweater

De winter is in het land. Ideaal moment om Matisse te voorzien van een nieuwe (en vooral warme) outfit te voorzien.



Voor de trui gebruikte ik een dikkere stof met een zachte, pluche achterkant. Deze sweaterstof is lekker warm en heerlijk zacht aan de binnenkant.

Papa en zoon, in handmade wintertrui!
De stof vond ik persoonlijk iets te dik vallen aan de naden, waardoor ik de schouderstukjes extra doorstikte. De coole dinosaurus is een leuke eyecather waar Matisse zeer enthousiast over is.


De oudste zoon maakte een groeispurt door, waardoor hij dringend nood had aan nieuwe broeken. Ik koos voor mijn favoriet patroon: de Mini Hudson Pants. Deze sportieve joggingsbroek zit zeer comfortabel. Geen knopen of rits, de broek sluit mooi aan met een elastiek in de taille. En die zakjes? Daar kunnen talrijke dinosaurussen zich in verstoppen!



Broek
Patroon: Mini Hudson Pants (True Bias Patterns)
Stof: Stripes Blue - Froy & Dind (Petite Couture)

Sweater
Patroon: Leather Sweater (La Maison Victor)
Stof: Sweater MĂȘlee (Petite Couture)
Applicatie: Veritas

1 opmerking:

  1. Cool! Ik maakte ook net voor de eerste keer zo'n Mini Hudson Pants, heel tof en inderdaad supercomfortabel.

    BeantwoordenVerwijderen