zondag 20 november 2016

Zachte beren en krokodillentranen!

Na de storm, leek die ene opklaring vandaag hét ideale moment om mijn laatste naaisels vast te leggen ... Helaas besloot karaktertje Cyrille dat hij vandaag geen zin had in foto's. We haalden echt alles uit de kast, maar niets kon een glimlach op zijn gezichtje toveren. Zelfs die superzachte berentrui niet.
 

De superzachte alpenfleece kocht ik vorige week op het Stoffenspektakel in Kortrijk. Ik ging met mijn hand over het zachte laagje aan de binnenkant en ik was onmiddellijk verkocht. De perfect passende boordstof kocht ik aan het aanpalend kraam.


Voor beide jongens maakte ik de befaamde leather sweater van la maison victor. Voor Matisse werkte ik de schouderstukjes af met extra 'fluf': ik keerde gewoon de stof. Cyrille kreeg een versie zonder schouderstukjes.



Aan de foto's is het niet te zien, maar de trui wordt intussen met veel plezier door beide broertjes gedragen.
 

Patroon: leather sweater (la maison victor)
Stof: alpenfleece (Stoffenspektakel)

1 opmerking:

  1. Ocharm, ik krijg er zowaar medelijden mee...
    Mooie sweaters, en die kwaliteit is inderdaad suuuuperzacht hé - om jaloers op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen