woensdag 7 september 2016

Een sportieve sweater

1 september betekent hier niet enkel de start van het nieuwe schooljaar, maar ook de (her)start van de lessen Pilates. En net zoals zovele kinderen in een nieuwe outfit starten aan het nieuwe schooljaar, zo start ik dit nieuw 'sportjaar' in een nieuwe, sportieve en comfortabele sweater.




Ik vond het patroon in Urban Style voor tieners en tekende de grootste maat over. De tieners van tegenwoordig moeten wel hele lange armen hebben, want ik moest de mouwen een heel stuk inkorten. Ik twijfelde over de maat, maar de sweater valt uiteindelijk vrij ruim en dat is ideaal om te sporten.



Rond de schouderstukken voorzag ik een koperkleurige paspel.


Al eventjes opwarmen en ik ben er alvast helemaal klaar voor. De trui zal veel gedragen worden tijdens het sporten ... al moet ik toegeven dat hij ook zeer ook goed zit lekker lui in de zetel ;-)!




Patroon: Stockholm Style - by eva maria
Stof: Chat Chocolat - Mon Depot

2 opmerkingen:

  1. Mooi kan je ook perfect zo dragen vind ik want is zo mooi dat het jammer zou zijn als het alleen bij pilates gedragen wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof stofje en ik zie dat graag zo van die paspel er tussen. Hier staat hij ook op de planning :-)

    BeantwoordenVerwijderen