dinsdag 24 mei 2016

Als trop echt te veel wordt ...

Om de naaikast te beschrijven volstaat 1 woord: propvol. Heb ik een stofje nodig dan vind ik het nooit onmiddelllijk terug. Om een katoenstofje uit de kast te halen, moet ik eerst de stapel tricootjes opzij leggen. Echt handig is het niet. Een grotere kast is geen optie. Er zit dus maar één ding twee dingen op: alle stofjes verwerken en (eventjes) geen nieuwe aankopen.



Ik schikte alle stofjes per soort in een open kast. Zo kan ik er niet naast kijken dat ik echt genoeg stofjes heb. Zoveel stofjes, zoveel ideeën, zoveel projecten, ... Om mijn goed voornemen kracht bij te zetten, nam ik een foto. Zo hoop ik binnen enkele weken / maanden een duidelijker lege kast te zien.

Boven: tricot + katoen - Onder: jeans en gabardine + katoen  
Boven: tricot + sweater - Onder: winterstoffen + suède + zomerstoffen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen