dinsdag 5 april 2016

Maxi Valencia!

We hebben er echt van genoten: twee kinderloze dagen in het warme Valencia! Lekkere tapas, stralende zon en een gezellige stad. Het ideale decor om mijn maxi skirt te showen...

De superzachte viscose kocht ik lang gelezen op het Stoffenspektakel. Doelloos lag het in de stoffenkast tot ik hier een prachtexemplaar zag. Wouw, dat wou ik ook! De coupon werd uit de kast gehaald en niet veel later was de maxi rok klaar.

De plooien zijn niet altijd exact 6 centimeter breed. Ik had iets te weinig stof (dat heb je met scheef afgeknipte coupons) en werkte de plooien dan maar af 'op het gevoel'. De glitterelastiek heeft het geheel net dat ietsje meer.


Poseren is niet echt mijn ding. Ik was dan ook zeer blij toen ik na de reis deze stiekem genomen foto op het toestel ontdekte. Benieuwd waar ik zo nieuwsgierig sta naar te gleuren?
La Lonja de la Seda: de prachtige voormalige zijdebeurs. Een echte aanrader!



Patroon: Florence Flair maxi skirt uit Urban Style by Eva Maria
Stof: Stoffenspektakel (coupon) + Veritas (glitterelastiek)

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtrok, in de ideale stof lijkt me! Ik zette hem meteen als inspiratie op mijn Urban Style Pinterest-bord én met een linkje naar hier op mijn FB-pagina. Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap, de mijn ligt nog te wachten op een zoom. Ik ben zo fan van maxirokken. Ik krijg er zo'n vakantiegevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen! Het is er het ideale weer voor!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Het is een echte aanrader! Eenvoudig en snel klaar ... en als je het draagt voel je je echt helemaal 'wauw'.

      Verwijderen