zondag 3 april 2016

Ik ga op reis en neem mee...

Het zou een eenvoudig vraagstuk kunnen zijn. Je hebt twee onderstuks en vier bovenstuks. Hoeveel verschillende outfits kan je hiermee samenstellen? Zag ik je nu net eventjes rekenen? Ik zal het je vertellen: het zijn er acht.



 

Het was een hele opgave. Normaal koop ik lukraak stofjes die ik mooi vind. Met het gevolg dat er toffe stuks in de kast terecht kwamen die niet vaak werden gedragen omdat er geen bijpassend boven -of onderstuk was.







Deze keer pakte ik het slimmer aan. Ik maakte enkel stuks waarvan ik wist zeker wist dat ze te combineren waren met een kledingsstuk in de kast. Combinaties bij de vleet!

 
Ten eerste besparen we plaats in de reistas. Amper 6 stuks per kind en 8 verschillende outfits. En vermits elk bovenstuk bij ieder onderstuk past, lopen de kids geen risico om er als een clown bij te lopen als de papa de kleertjes uitkiest...

1 opmerking:

  1. Goed gezien van jou! Voorlopig ben ik nog niet zo vooruitziend, en is het vaak zoeken wat bij mekaar past, inderdaad. Deze zijn allemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen