vrijdag 5 februari 2016

My little sheriff

Carnaval, het verkleedfeest bij uitstek! En onder het motto: There's a little cowboy in everyone! was het thema snel gekozen.

 


Ik gebruikte het patroon 'Rodeo' uit Homemade Mini Couture om het cowboypak te maken. Met dit vestje maakte ik het mezelf helemaal gemakkelijk: een biaislint, een applicatie en klaar!

Echt tevreden over het patroon en werkwijze ben ik niet. Je ziet aan de binnenkant de schoudernaden. Oké, de binnenkant ziet niemand, ... behalve ik dan. Volgende keer volg ik de werkbeschrijving niet en doe ik mijn eigen zin. Stikken, keren et voilà. Netjes afgewerkt.


De imitatiesuède en voering vond ik in de Sleepstraat. Van het restje katoen maakte ik een schattig sjaaltje.

Oh ja, er was ook nog een cowboyhoed, maar die haalde de fotoshoot niet. Elke keer ik het toestel in de aanslag had, lag de hoed al op de grond. Ik verzeker het je, mijn kleine sheriff heeft pit!

Stoere cowboys hebben een 'melksnor'!
 PS: De zwaar bewerkte foto's passen helemaal in het Far West plaatje.

Patroon: Rodeo (Homemade Mini Couture)
Stof: Sleepstraat - Gent
Vilt: Tiger


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige sheriff! Dit pakje, samen met de mini-hudson pants vind ik tot nu toe je leukste naaiprojectje. Ik ben benieuwd naar je volgende post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Die ruitjes stof zo zalig! Een echte cowboy!

    BeantwoordenVerwijderen