vrijdag 12 februari 2016

De vreemde eend in de bijt!

Het Billie patroon van zonen 09 wordt overal positief ontvangen. De vele opties en afwerkingsmogelijkheden trokken ook mij over de streep om dit veelzijdig patroon in huis te halen. Eenmaal aan de slag verviel ik echter altijd in dezelfde (basis)versie. Hoog tijd om de vele opties uit te testen. Ik presenteer jullie: de Billie met vals knopenpat.



Veel extra werk is er niet. Oké, knopen aannaaien is niet meteen het leukste naaiwerkje, maar het pimpt het Billie patroon wel enorm. En de "knopenverslaafde" zoon, hij is er zot van! (Wordt zeker vervolgd...)



Na uitgebreide research (lees Instagram en Twitter) vond ik maar weinig afgewerkte Billies met knopenpat. Mijn nieuwsgierigheid was meteen geprikkeld. Waarom kiezen zo weinig naaisters voor deze optie? Het blijft voor mij een raadsel.
Wie maakte al eens eerder een Billie met knoopjes?

Patroon: Billie (zonen09)
Stof: Petite Couture

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen